
Nie było żadnej walki, nieczystej konkurencyjnej gry, marka Lego rozwiązała sprawę w sposób bardzo innowacyjny, na tyle, że wiele obecnie funkcjonujących firm korzysta z tej spuścizny. Zamiast więc udowadniać, że produkty Lego są tworzone z bezsprzecznie lepszych tworzyw, że są cudowne z tajemniczego powodu, zaczęto korzystać z marketingu treści. Co kryje się za tym stwierdzeniem? Stworzono mnóstwo interesujących inicjatyw, które udowodniły wyjątkowość klocków Lego. Przykładowo Microsites, czyli strony z interesującą fabułą, które były dołączone dla każdej serii produktów Lego. Ciekawa oferta: .
Czy wiesz, że więcej odnajdziesz w treści (psychologslask.com.pl/terapia-malzenstw-par.html) podobnego serwisu? To właśnie w nim przeczytasz dodatkowe dane dotyczące omawianej tutaj kwestii.
Każda z nich łożona jest z kilku gier, filmików i quizów. Kolejna ciekawa inicjatywa to Lego Miniseries, opierająca swoją ideę na tym, że do każdego nowego produktu, Lego kreuje kolejny serial, jaki można obejrzeć w internecie. Warto także napomknąć o Lego Click, czyli o platformie, na której wszyscy wielbiciele klocków Lego mogą podzielić się swoimi pomysłami konstrukcyjnymi, zamieścić zdjęcia czy

filmy, kreować dzięki temu z pozostałymi wielbicielami, niesamowity świat Lego. To równocześnie sprawia, że każdy zaczyna interesować się Lego, a przecież nie chodzi tu jedynie o sam produkt, tylko o radość, jaką można dzięki niemu uzyskać.